Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) 2022

Jawatan kosong di Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) julai 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut. Keutamaan akan diberi kepada rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan seperti berikut:

Bil. Jawatan Taraf Jawatan Kekosongan
1. Pembantu Tadbir (Kewangan) W19 Tetap 1
2. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N19 Tetap/Kontrak 1
3. Pembantu Operasi N14 Tetap (Kenaikan Pangkat) 1
4. Pembantu Awam H11 Tetap/Kontrak 6

Sila klik pada senarai nama jawatan diatas untuk muat turun iklan jawatan yang tertera selanjutnya.

Tarikh tutup permohonan 1 Ogos 2022
Lokasi penempatan : MDTM Perak.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) 2022

i. Maklumat lanjut mengenai jawatan-jawatan yang dinyatakan di atas serta syarat-syarat kelayakan boleh didapati melalui laman web Majlis Daerah Tanjong Malim (www.mdtm.gov.my) atau sila ke pautan yang diberikan di bawah.

ii. Pemohon hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan Kenaikan Pangkat - Borang MDTM/N14/2022 bagi jawatan Pembantu Operasi Gred N14 yang disertakan bersama iklan ini atau dimuat turun pada pautan di bawah.

iii. Permohonan jawatan SELAIN jawatan kenaikan pangkat Pembantu Operasi Gred N14 hendaklah dipohon secara atas talian (online) melalui sistem permohonan jawatan kosong di https://digital.perak.my/perjawatan/. Permohonan yang telah lengkap hendaklah dicetak dan dihantar bersama dokumen sampingan yang telah disahkan kepada:

Yang Dipertua
Majlis Daerah Tanjong Malim
Peti Surat 59
35900 Tanjong Malim

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong