Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MATRADE 2021

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) 2021. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan serta berkelayakan untuk memohon jawatan di Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) sepertimana berikut.

Sila ke pautan yang diberikan di bawah.

Jawatan Kosong MATRADE 2021 Klik Disini (Tarikh Tutup 10 September 2021)

Jawatan kosong terkini Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) Ogos 2021

CARA MEMOHON

Individu yang berkelayakan dan berminat hendaklah membuat permohonan jawatan diatas di laman Portal Pekerjaan Negara, MYFutureJobs di alamat https://candidates.myfuturejobs.gov.my/ atau sila klik pada pautan yang diberikan di bawah untuk iklan jawatan dan permohonan. 

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong