Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Selangor Jobs Fair Bermula 03 Hingga 04 Oktober 2020

Terdapat sehingga 5000 kekosongan jawatan di Selangor Jobs Fair Bermula 03 Hingga 04 Oktober 2020. Warganegara Malaysia adalah dijemput untuk hadir ke Selangor Jobs Fair akan diadakan pada tarikh, tempat dan masa berikut:-

Tarikh : 3 - 4 Oktober 2020
Masa : 9 pagi - 5 petang
Tempat : Shah Alam Convention Centre SACC, Shah Alam


Selangor Jobs Fair Bermula 03 Hingga 04 Oktober 2020

Sehingga 5,000 kekosongan jawatan akan ditawarkan dari penyertaan 60 majikan. Para pencari kerja hendaklah membawa dokumen peribadi seperti Resume, salinan sijil dan lain-lain untuk memudahkan urusan. Jawatan kosong pelbagai peringkat bermula dengan sijil sehingga ke peringkat PHD di tawarkan.

Bagi memastikan pematuhan SOP PKPP, para pengunjung atau pencari kerja hendaklah mendaftar pemilihan tarikh untuk hadir, sama ada 3 atau 4 haribulan Oktober tersebut di pautan berikut :

Pautan pendaftaran awal pengunjung/pencari kerja : Klik Disini Untuk Mendaftar

Sila war-warkan kepada rakan-rakan yang lain dengan berkongsi info yang admin sediakan ini.
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong