Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Jabatan Pertanian Sarawak 2024

Jawatan kosong terkini di Jabatan Pertanian Sarawak 2024. Jabatan Pertanian Sarawak mempelawa pemohon warganegara Malaysia yang merupakan anak kelahiran Negeri Sarawak atau yang bermastautin di Negeri Sarawak atau penduduk tetap Negeri Sarawak yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun, yang berkelayakan dan memenuhi syarat-syarat pelantikan bagi mengisi kekosongan untuk jawatan seperti berikut.

1. Penolong Pegawai Pertanian G29
2. Penolong Juruukur JA29

Tarikh tutup permohonan 15 Mei 2024 (Rabu).
Lokasi penempatan : DOA Sarawak.
Sektor : Badan Berkanun

Jawatan Kosong Jabatan Pertanian Sarawak Mei 2024

Cara Memohon

1. Semua pemohon hendaklah dikemukakan secara atas talian (online) melalui eRecruitment Sarawak (Sila kepautan yang diberikan di bawah).

2. Untuk makluman lanjut mengenai kekosongan jawatan, pemohon-pemohon boleh menghubungi Jabatan Pertanian Sarawak

Nota:

1. Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing dan dimuat naik di dalam sistem e-recruitment.

2. Semua calon yang memiliki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan/atau Unified Examination Certification (UEC) hanya diperluaskan lulus Bahasa Melayu di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada lantikan pertama ke Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 15 Mei 2024 (Rabu).

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong