Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Taman Botani Negara Shah Alam (TBNSA)

Jawatan kosong terkini di Taman Botani Negara Shah Alam (TBNSA) 2024. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan secara lantikan Contract For Service (CFS) di Taman Botani Negara Shah Alam (TBNSA) sebagaimana berikut.

1. Pembantu Awam Gred H11

Tarikh tutup permohonan 30 April 2024 (Selasa).
Lokasi penempatan : TBNSA Shah Alam, Selangor.
Sektor : Badan Berkanun

Jawatan Kosong Taman Botani Negara Shah Alam (TBNSA) April 2024

Cara Memohon

(a) Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan borang BP.COS yang boleh dimuat turun pada pautan yang diberikan di bawah.

(b) Borang permohonan yang lengkap hendaklah disertakan dengan dokumen sokongan berkaitan yang disahkan, dan dikemukakan kepada:-

Pengarah
Taman Botani Negara Shah Alam
Bukit Cahaya Seri Alam
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Tarikh Tutup

(a) Permohonan yang lengkap hendaklah dikemukakan ke alamat di atas mulai 17 April 2024 hingga 30 April 2024 jam 12.00 tengah hari. Permohonan yang tidak lengkap atau lewat diterima dari tarikh tersebut tidak akan dipertimbangkan.

(b) Hanya calon yang layak sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Permohonan tuan/puan dianggap tidak berjaya sekiranya tidak menerima sebarang jawapan daripada Kementerian ini dalam masa enam (6) bulan dari tarikh tutup permohonan.

Pertanyaan

Sekiranya ada sebarang pertanyaan lanjut mengenai urusan ini, sila hubungi Puan Nor Aini binti Zulkifli di talian 03-5510 6923 atau e-melkan kepada alamat noraini@kpkm.gov.my.

Muat turun syarat kelayakan dan borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong