Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Perbadanan Stadium Darul Makmur (PSDM) 2023

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Stadium Darul Makmur (PSDM) 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan diberikan kepada rakyat Negeri Pahang) serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Perbadanan Stadium Darul Makmur (PSDM) seperti berikut.

1. Pembantu Tadbir (P/O) N19
2. Juruteknik Komputer FT19
3. Pembantu Awam H11

Tarikh tutup permohonan 22 Mei 2023 (Isnin).
Lokasi penempatan : PSDM Pahang.
Sektor : Kerajaan/ Berkanun

Jawatan Kosong Perbadanan Stadium Darul Makmur (PSDM) Mei 2023

Cara Memohon

1. Permohonan hendakiah menggunakan borang PSD/BK/01/2023 yang boleh didapati di Pejabat Perbadanan Stadium Darul Makmur, Pahang atau sila muat turun pada pautan yang diberikan di bawah.

2. Semua permohonan hendakiah disertakan dengan salinan sijil atau salinan keputusan peperiksaan bagi kelayakan yang disyaratkan, siji kelahiran, kad pengenalan (depan dan Delakang) yang telah disahkan dan sekeping gambar berukuran passport serta sampul surat berserta seter yang beralamat pernoon.

3. Borang permohonan yang tidak lengkap disi atau tidak terang, tidak disertakan dengan dokumen-dokumen yang diperlukan, tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dalam iklan, tidak dikemukakan melalui Ketua Jabatan bag pegawai sedang berkhidmat dan tidak ditandatangani akan ditolak.

4. Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

Alamatkan permohonan kepada :

PENGURUS
PERBADANAN STADIUM DARUL MAKMUR, PAHANG 
TINGKAT 1, STADIUM DARUL MAKMUR 
JALAN DATO' LIM HOE LEK
25200 KUANTAN
PAHANG DARUL MAKMUR

Tarikh tutup permohonan adalah pada 22 Mei 2023 (Isnin).

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong