Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Akademi Perkhidmatan Tadbir Negeri Johor 2023

Jawatan kosong terkini di Akademi Perkhidmatan Tadbir Negeri Johor 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia dan Rakyat Negeri Johor Darul Ta’zim yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf Kontrak di Akademi Perkhidmatan Tadbir Negeri Johor sepertimana berikut.

1. Setiausaha Pejabat N29
2. Pembantu Tadbir (P/O) N19
3. Pembantu Tadbir (Kewangan) W19
4. Pembantu Operasi N11

Tarikh tutup permohonan 23 Mei 2023 (Selasa).
Lokasi penempatan : Johor.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Akademi Perkhidmatan Tadbir Negeri Johor Mei 2023

Cara Memohon

Calon yang berminat serta berkelayakan hendaklah membuat permohonan jawatan secara online (sila kepautan yang diberikan di bawah)

Catatan Am

i. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan/ senarai pendek sahaja yang akan dipanggil untuk ditemuduga.

ii. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar berukuran passport terkini, Salinan kad pengenalan, Salinan sijil kelahiran, sijil-sijil keputusan peperiksaan dan tamat persekolahan, serta Salinan pengiktirafan kelayakan dari Agensi Kelayakan Malaysia (MQA) bagi kelulusan Diploma yang telah diakui sah salinannya.

iii. Permohonan daripada kakitangan yang sedang berkhidmat dalam perkhidmatan kerajaan, Badan-badan berkanun dan Pihak Berkuasa Tempatan sekiranya dipanggil temuduga, hendaklah menyatakan Surat Sokongan dari Ketua Jabatan, Salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini berserta Laporan Nilaian Prestasi Tahunan (LNPT) bagi 3 (TIGA) tahun terakhir, secara fizikal.

iv. Cetakan borang daripada sistem hendaklah dicetak bagi calon yang dipanggil untuk proses temuduga.

v. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan setelah tiga (3) bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka TIDAK BERJAYA.

vi. Segala perbelanjaan kerana menghadiri temuduga adalah tanggungjawab oleh pemohon sendiri.

Tarikh tutup permohonan jawatan adalah pada 23 Mei 2023 (Selasa).

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong