Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Air Sibu (SWB) 2023

Jawatan kosong di Sibu Water Board / Lembaga Air Sibu (SWB) 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang bermastautin di Sarawak serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf TETAP / KONTRAK di Lembaga Air Sibu (SWB) sepertimana berikut.

1. Juruukur Bahan J41
2. Penolong Jurutera (Awam) JA29
3. Penolong Pegawai Penguatkuasa KP29
4. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N19
5. Pembantu Tadbir (Kewangan) W19
6. Pembantu Operasi N11
7. Pemandu Kenderaan H11
8. Pembantu Awam H11

Tarikh tutup permohohonan 05 Disember 2023 (Selasa).
Lokasi penempatan : SWB Sarawak.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Lembaga Air Sibu (SWB) Disemberr 2023

Cara Memohon

i. Semua pemohon yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam skim perkhidmatan Sistem Saraan Malaysia termasuk mereka yang sedang berkhidmatan dalam Perkhidmatan Awam adalah dikehendaki mengemukakan permohonan mereka secara atas talian melalui laman sesawang rasmi SWB (sila kepautan yang diberikan di bawah).

ii. Segala maklumat yang diisi mestilah benar. Hanya pemohon yang LAYAK selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk menghadiri temuduga dan dikehendaki untuk mengemukakan sijil/dokumen asal semasa temuduga.

iii. Keputusan temuduga akan dimaklumkan secara rasmi melalui alamat surat elektronik (email address) dan alamat surat-menyurat sah yang didaftarkan semasa permohonan dibuat.

iv. Permohonan yang TIDAK LENGKAP atau LEWAT DITERIMA akan DITOLAK.

Peringatan

Calon-calon daripada pegawai-pegawai Kerajaan, Badan-Badan Berkanun dan Kuasa Tempatan hendaklah memohon melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut kehendak-kehendak Perintah Am Bab. A21 dan dimana Penyata Perkhidmatan dan Laporan Sulit hendaklah disertakan.

Tarikh Tutup Permohonan

Tarikh tutup permohonan ialah 5 Disember 2023 (Selasa) sebelum atau pada 5:00 petang.

Untuk Sebarang Pertanyaan, Sila Hubungi 084-211001 Sam.214 / 239
(Bahagian Sumber Manusia & Pentadbiran)

Syarat permohan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong