Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong IADA Batang Lupar 2023

Jawatan kosong terkini di Kawasan Pembangunan Pertanian Bersepadu (IADA) Batang Lupar 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup iklan serta berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf KONTRAK di IADA Batang Lupar, Sri Aman, Sarawak sepertimana berikut.

Bil. Jawatan dan Gred Iklan dan Borang Tarikh Tutup
1. Penolong Pegawai Pertanian G29 Klik Disini 28 April 2023
2. Pembantu Operasi N11 Klik Disini 28 April 2023

Tarikh tutup permohonan 28 April 2023 (Jumaat).
Lokasi penempatan : IADA Batang Lupar, Sarawak.
Sektor : Berkanun

Jawatan Kosong IADA Batang Lupar April 2023

Cara Memohon

1. Calon yang berminat serta berkelayakan hendaklah membuat permohonan dengan menggunakan Borang Permohonan IADABL.500-2/8 (8) yang boleh dimuat turun pada pautan yang diberikan diatas.

2. Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah disertakan dengan dokumen sokongan berkaitan yang disahkan dan dikemukakan kepada :

Pengarah
Kawasan Pembangunan Pertanian Bersepadu,
Bahagian Lhidmat Pengurusan,
Lot 1962, Block 3, Simanggang Town District,
Jalan Sabu, 95000 Sri Aman,
Sarawak, Malaysia.
(u.p: Franklyin A/L Ticha)

Tarikh tutup permohnan adalah pada 28 April 2023 (Jumaat). Permohonan yang tidak lengkap atau lewat diterima dari tarikh tutup tersebut tidak akan dipertimbangkan.
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong