Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong YADIM Disember 2022

Jawatan kosong terkini di Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) Disember 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Personel MySTEP atau Skim Perkhidmatan YADIM (Kontrak) di YADIM sepertimana berikut :

1. Penolong Pegawai (Bahagian Penerbitan) Gred 29

Tarikh tutup permohonan 09 Disember 2022.
Lokasi penempatan : YADIM Putrajaya
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong YADIM Disember 2022

Jawatan : Penolong Pegawai (Bahagian Penerbitan) Gred 29
Jadual Gaji Minimim - Maksimum : RM1,493.00 - RM5,672.00
Taraf Jawatan : Kontrak

1. SYARAT LANTIKAN

i. Warganegara Malaysia;
ii. Berumur tidak kurang dari 18 tahun dari tarikh tutup iklan;
iii. Memiliki Diploma/ STPM yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf; dan
iv. Kepujian Bahasa Melayu di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau kelulusan yang diiktiraf setaraf oleh kerajaan.

2. BIDANG TUGAS

i. Membantu Pengarah Bahagian dan Ketua Unit melaksanakan proses menerbitkan buku dan bahan bercetak;
ii. Membantu Pengarah Bahagian dan Ketua Unit melaksanakan proses editorial;
iii. Membantu Pengarah Bahagian dan Ketua Unit dalam menjalin kolaborasi dengan para penerbit atau organisasi luar yang berkaitan dengan penerbitan;
iv. Membantu Pengarah Bahagian dan Ketua Unit/Penolong Pengarah melaksanakan urusan penerbitan buku dengan Kedai Buku YADIM;
v. Membantu Pengarah Bahagian Ketua Unit/Penolong Pengarah sebagai urus setia program, mesyuarat dan menyediakan keperluan-keperluan program dan mesyuarat berkaitan.

3. CARA MEMOHON :

i. Sila lengkapkan maklumat yang diperlukan dipautan seperti berikut: Klik Disini
ii. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

4. TARIKH TUTUP IKLAN : 9 DISEMBER 2022 (JUMAAT)
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong