Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PDRM Tahun 2023

Jawatan kosong terkini Polis Diraja Malaysia (PDRM) tahun 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan bertaraf TETAP di Polis Diraja Malaysia (PDRM) sepertimana berikut.

Bil. Jawatan dan Gred Terbuka Kepada Taraf Tarikh Mula Tarikh Tutup
1. Sarjan Polis Gred YA5 Lelaki/ Wanita Tetap 27 Disember 2022 09 Januari 2023
2. Konstabel Polis Gred YT1 Lelaki/ Wanita Tetap 12 Januari 2023 25 Januari 2023

**Perhatian : Sila rujuk tarikh boleh mula memohon diatas sebelum anda boleh membuat sebarang permohonan di laman ePengambilan PDRM. Sila klik pada nama jawatan diatas untuk iklan dan syarat-syarat kelayakan selanjutnya.

Jawatan Kosong PDRM Tahun 2023 ePengambilan PDRM

Cara Memohon

1. Calon-calon yang berminat serta berkelayakan sepertimana syarat-syarat yang ditetapkan hendaklah membuat permohonan jawatan secara online di laman ePengambilan PDRM, sila ke pautan yang diberikan di bawah.

2. Sebarang pertanyaan, boleh hubungi Help Desk Unit Pengambilan, Jabatan Pengurusan Bukit Aman di talian 03-2266 8348 / 8350 / 8351.

Iklan dan permohonan jawatan PDRM secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong