Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MAIDAM Disember 2022

Jawatan kosong terkini di Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Terengganu (MAIDAM) disember 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia (Keutamaan diberikan keda Rakyat Negeri Terengganu) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan terkini di MAIDAM sebagaimana berikut.

1. Pegawai Hal Ehwal Islam S41
2. Akauntan WA41

Tarikh tutup permohonan 17 Disember 2022.
Lokasi penempatan : MAIDAM Terengganu.
Sektor : Kerajaan


Cara Memohon

(a) Borang permohonan : Permohonan hendaklah diisi SECARA ATAS TALIAN ('ONLINE') melalui laman sesawang ejobs.maidam.gov.my/v2
(b) Pegawai Sedang Berkhidmat : Patuhi Perintah Am Bab "A" 21 (Bagi pegawai yang memohon jawatan dikehendaki menyertakan Laporan Penilaian Prestasi dan salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini).
(c) Pegawai sedang berkhidmat hendaklah mengisi alamat tempat bertugas di ruangan pengalaman kerja.
(d) Hantar Permohonan Kepada : 

Ketua Pegawai Eksekutif
Majlis Agama Islam dan Adat Melayu Terengganu
Tingkat 1, Pusat Pentadbiran Islam Terengganu
Kompleks Seri Iman, Jalan Sultan Mohamad
20519 Kuala Terengganu.

Makluman

(a) Hanya calon-calon yang lulus asas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga
(b) Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh akhir temuduga hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya
(c) Bagi calon-calon Pegawai Sedang Berkhidmat, kegagalan mengemukakan salinan Kerakyatan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi akan menyebabkan calon tidak dipanggil temuduga.

Iklan, syarat kelayakan dan permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong