Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PPLRNK Disember 2022

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Pembangunan Ladang Rakyat Negeri Kelantan (PPLRNK) Disember 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Perbadanan Pembangunan Ladang Rakyat Negeri Kelantan (PPLRNK) sebagai:

1. Penolong Akauntan Gred W29

Tarikh tutup permohonan 07 Disember 2022.
Lokasi penempatan : PPLRNK Kelantan.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong PPLRNK Disember 2022

Cara Memohon

1. Calon yang berminat serta berkelayakan hendaklah membuat permohonan dengan menggunakan borang permohonan dengan bayaran RM3.00 di Pejabat Perbdanan Pembangunan Ladang Rakyat Negeri Kelantan.

2. Borang Permohonan juga boleh didapati secara softcopy dengan membuat bayaran secara online banking kepada Akaun Perbadana Pembangunan Ladang Rakyat Negeri Kelantan No Akaun CIMB 8601863021 dan hantarkan kepada 011-37506562 sebagai bukti pembayaran.

3. Borang permohonan yang telah lengkap diisi bersama biodata, salinan transkrip akademik, salinan sijil-sijil, salinan kad pengenalan, salinan sijil kelahiran yang disahkan, 1 keping gambar berukuran pasport dan maklumat-maklumat lain yang berkaitan kepada :-

YABrs. KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF
PERBADANAN PEMBANGUNAN LADANG RAKYAT
NEGERI KELANTAN
BANGUNAN LADANG RAKYAT
TINGKAT 1-3, BLOK B
ZON KOMERSIONAL WAKAF CHE YEH,
15100 KOTA BHARU, KELANTAN.

4. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas DUA (2) bulan dari tarikh tutup permohonan hendaklah menganggap permohonan sebagai tidak berjaya. Hanya pemohon yang melepasi saringan awal sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

5. Tarikh tutup iklan jawatan ialah pada 7 Disember 2022 (Rabu), jam 5.00 petang. Bukti pengeposan tidak boleh diterima sebagai bukti penerimaan.

Muat turun iklan dan syarat-syarat kelayakan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong