Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong DBKL November 2022

Jawatan kosong terkini di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) november 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan terkini di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sepertimana berikut.

Bil. Jawatan Dan Gred Taraf Jawatan
1. Artis Budaya (Pereka Tari) B31 Kontrak
2. Penolong Pegawai Penguatkuasa KP29 Tetap/ Kontrak
3. Penolong Jurutera (Eletronik) JA29 Tetap/ Kontrak
4. Penolong Juruukur JA29 Tetap/ Kontrak
5. Penolong Juruukur Bahan JA29 Tetap/ Kontrak
6. Penjaga Jentera Elektrik J19 Tetap/ Kontrak

Tarikh tutup permohonan 28 november 2022.
Lokasi penempatan : DBKL Kuala Lumpur
Sektor : Badan Berkanun/ Kerajaan

Jawatan Kosong DBKL November 2022

UMUR

Calon-calon hendaklah berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan.

CARA MEMOHON

1. Kelayakan dan syarat permohonan jawatan kosong ini boleh didapati dengan melayari laman web rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur iaitu www.dbkl.gov.my dan permohonan hendaklah dikemukakan secara ATAS TALIAN (ONLINE) SAHAJA dengan menggunakan Sistem Recruiting DBKL . (Sila ke pautan yang di berikan di bawah)

2. Permohonan daripada pegawai dan kakitangan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) hendaklah dikemukakan secara ATAS TALIAN (ONLINE) SAHAJA dengan menggunakan Modul Kerjaya di Employee Self Services (ESS).

3. Calon yang mempunyai diploma / sijil dari institusi pengajian tinggi awam / swasta atau luar negara hendaklah menyemak pengiktirafan di laman web https://app.mohe.gov.my/iktiraf/semakan.php atau http://www2.mqa.gov.my/mqr/

4. Calon TIDAK PERLU MENGHANTAR salinan Diploma, STPM, STAM, Sijil Matrikulasi, SPM, SVM, PT3, PMR, dan sijil-sijil atau resume bagi jawatan berkaitan sehingga dihubungi untuk temu duga.

CATATAN

1. Borang Permohonan secara online yang tidak lengkap akan ditolak.

2. Hanya calon-calon yang layak selepas disenarai pendek sahaja akan dipanggil ke peringkat seterusnya.

3. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas ENAM (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan tuan/puan tidak berjaya.

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong