Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MUIP Ogos 2022

Jawatan kosong terkini di Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP) ogos 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia (keutamaan Rakyat Negeri Pahang) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang, sepertimana berikut.

BIL. JAWATAN DAN GRED TARAF KEKOSONGAN KADAR BAYARAN
1. Penolong Juruukur Bahan JA29 Kontrak 3 RM2,300.00

Tarikh tutup permohonan 15 Ogos 2022.
Lokasi penempatan : MUIP Pahang
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong MUIP Ogos 2022

Syarat dan lantikan

Jawatan Kosong MUIP Ogos 2022

Catatan Am

a) Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ujian / temuduga.
b) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh tutup iklan permohonan hendaklah menganggap permohonan mereka sebagai tidak berjaya.
c) hanya calon-calon yang telah diperiksa dan diperakui sihat untuk berkhidmat oleh Pengamal Perubatan Berdaftar sahaja yang akan dilantik mengikut Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 1 tahun 2013.

Muat turun borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong