Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong FRIM 2022

Jawatan kosong terkini di Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM) Julai 2022. Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), sebuah agensi penyelidikan utama dalam bidang perhutanan negara ini di bawah Kementerian Tenaga dan Sumber Asli (KeTSA) mempelawa calon-calon yang berkelayakan, komited dan bertanggungjawab untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

Bil. Nama Jawatan Status Jawatan Kekosongan Tarikh Tutup
1. Pegawai Undang-Undang L41 Tetap 1 22 Julai 2022
2. Juruaudit W41 Tetap 1 22 Julai 2022
3. Penolong Akauntan W29 Tetap 1 22 Julai 2022
4. Jurufotografi B21 Tetap 1 22 Julai 2022
5. Pembantu Setiausaha Pejabat N19 Tetap 1 22 Julai 2022
6. Pembantu Kemahiran H19 Tetap 2 22 Julai 2022
7. Pemandu Kenderaan H19 Tetap 2 22 Julai 2022

Tarikh tutup permohonan 22 Julai 2022 (Jumaat).
Lokasi penempatan : FRIM Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM) Julai 2022

CARA MEMOHON

1. Permohonan hendaklah dibuat melalui sistem permohonan jawatan dalam talian yang boleh diakses di laman sesawang Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM). Hanya permohonan yang dibuat melalui sistem permohonan dalam talian FRIM akan diproses, sila kepautan yang diberikan di bawah.

2. Calon dikehendaki memuatnaik resume yang lengkap (kelayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport serta salinan sijil-sijil berkaitan) semasa membuat permohonan.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN : 22 JULAI 2022 (JUMAAT)

CATATAN AM

Hanya calon-calon yang layak sahaja akan dipanggil untuk menjalani proses saringan. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong