Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MDTM - Tarikh Tutup 30 Ogos 2021

Jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) Ogos 2021. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut. Keutamaan akan diberi kepada rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan seperti berikut :-

1. PEGAWAI TADBIR GRED N41/N44
2. PEMBANTU TADBIR (P/O) GRED N19/N22

Tarikh tutup permohonan 30 Ogos 2021
Lokasi penempatan : MDTM, Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) Ogos 2021

CARA MEMOHON :

Permohonan jawatan hendaklah dipohon secara atas talian (online) melalui sistem permohonan jawatan kosong di Portal Rasmi Perak Digital di pautan https://digital.perak.my/perjawatan/. atau sila ke pautan yang diberikan di bawah.

Permohonan yang telah lengkap hendaklah dicetak dan dihantar bersama dokumen sampingan kepada (Ralat pada perkara (f) 1. (c) (i) bagi syarat permohonan jawatan Pembantu Tadbir (P/O) Gred N19/N22. Pemohon dengan kelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) adalah layak memohon):

Yang Dipertua
Majlis Daerah Tanjong Malim
Peti Surat 59
35900 TANJONG MALIM

Tarikh Tutup Permohonan : 30 OGOS 2021

Catatan Am:

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ini ditutup hendaklah menganggap permohonan tidak berjaya.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong