Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Kedah Ogos 2021

Jawatan kosong terkini di Kerajaan Negeri Kedah ambilan Ogos 2021. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kerajaan Negeri Kedah bertaraf Kontrak sebagai :

1. PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F41
2. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F29

Tarikh tutup permohonan pada 25 Ogos 2021 (Rabu).
Lokasi penempatan : Kedah
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Kedah Ogos 2021

CARA MEMOHON

1. Pemohon-pemohon hendaklah membuat permohonan dengan memuat turun Borang SUK/UPPK 01 di portal rasmi Kerajaan Negeri Kedah : https://www.kedah.gov.my . atau sila ke pautan (link) yang diberikan di bawah.

2. Pemohon yang berkelayakan sebagaimana yang ditetapkan di atas sahaja layak memohon. Borang permohonan yang lengkap hendaklah di hantar melalui e-mel dengan mengimbas (scan) semua dokumen yang telah lengkap ke bpsm@kedah.gov.my dengan disertakan sekeping gambar foto terbaru (berukuran pasport), salinan kad pengenalan (IC), salinan perakuan beranak/sijil kelahiran, salinan semua sijil-sijil persekolahan (SRP/PMR, SPM/SPVM/STPM), salinan sijil berhenti sekolah, salinan dokumen-dokumen lain yang disahkan. Tandatangan pengesahan salinan sijil/dokumen hendaklah dilengkapi dengan cop nama dan jawatannya oleh wakil rakyat/Pegawai Kerajaan Kumpulan Profesional/Penghulu/Ketua Kampung. Semua salinan sijil/dokumen hendaklah bersaiz A4.

3. Permohonan yang lewat atau tidak menurut peraturan di atas akan ditolak.

E. ALAMAT PERMOHONAN DAN TARIKH TUTUP

1. Borang Permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dimuat naik dan dihantar dalam bentuk salinan e-mel kepada bpsm@kedah.gov.my .

Pastikan pada email berkenaan ditulis dengan :

Subject: Permohonan Jawatan Kontrak (Nama Jawatan)
U.p. Unit Pengurusan Pegawai Kontrak

2. Tarikh tutup permohonan jawatan :

25 Ogos 2021 (Rabu) Jam 5.00 petang

F. CATATAN AM

1. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Sebarang keputusan yang dibuat berkaitan dengan urusan ini adalah muktamad.

2. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

3. Pemohon yang berjaya akan ditempatkan mengikut kepentingan perkhidmatan.

4. Sila patuhi arahan yang diberikan.

Iklan jawatan dan borang selanjutnya disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong