Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong JPJ — Tarikh Tutup 02 Ogos 2021

Jawatan kosong terkini di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) ambilan Ogos 2021. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebagai :

1. Jurutera Gred J41 (Mekanikal)
2. Penolong Jurutera Gred JA29 (Mekanikal)

(Iklan dan syarat kelayakan sila klik pada nama jawatan diatas)

Tarikh tutup permohonan pada 02 Ogos 2021.
Lokasi penempatan : Pelbagai Negeri
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong JPJ — Tarikh Tutup 02 Ogos 2021

CARA MEMOHON

Calon yang berminat dan memenuhi syarat yang ditetapkan hendaklah memohon secara dalam talian melalui Portal Rasmi Sistem Pendaftaran Pekerjaan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA9) di alamat https://spa9.spa.gov.my . Calon yang telah mendaftar permohonan bagi jawatan di atas tidak perlu mendaftar semula sekiranya permohonan masih dalam tempoh sah laku pada tarikh tutup iklan. Walau bagaimanapun, calon perlu memastikan pusat temuduga dikemaskini pada atau sebelum tarikh tutup iklan. Hanya permohonan calon yang diterima sebelum atau pada tarikh tutup iklan sahaja akan diproses. Tarikh tutup permohonan bagi urusan pengambilan ini adalah sebelum atau pada 02 Ogos 2021 (Isnin), jam 11.59 malam.

Permohonan dan kemaskini jawatan secara online disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong