Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini LHDN November 2020

Jawatan kosong terkini Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) ambilan November 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) sebagai :

1. JURUTEKNIK HASIL
( 5 KEKOSONGAN)

Tarikh tutup permohonan 26 November 2020
Lokasi penempatan : Kuching, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Klang dan Sandakan.
Sektor perkhidmatan : Berkanun

Jawatan Kosong LHDN November 2020 | Jawatan Kosong 2020

KELAYAKAN MEMOHON
  • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan. Dan;
  • Sijil dalam bidang Teknologi Maklumat/Aplikasi Perisian Komputer dari institusi pendidikan dan latihan teknikal dan vokasional (TVET) awam dari Kolej Komuniti atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan ; Atau;
  • Sijil dalam bidang Sistem Komputer dan rangkaian dari institusi pendidikan dan latihan teknikal dan vokasional (TVET) awam dari Kolej Komuniti atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan ; Atau;
  • Sijil dalam bidang Rangkaian Komputer dan rangkaian dari institusi pendidikan dan latihan teknikal dan vokasional (TVET) awam dari Kolej Komuniti atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.
KELAYAKAN TAMBAHAN YANG DIPERLUKAN
  • Semua pemohon mestilah Warganegara Malaysia berumur dalam lingkungan tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan.
  • Kepujian Bahasa Malaysia / Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) dan Matematik pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
  • Keutamaan diberikan kepada pemohon yang memiliki Diploma dalam bidang teknologi maklumat dan bidang berkaitan yang diiktiraf oleh kerajaan.
BIDANG & SKOP KERJA
  • Membantu melaksanakan tugasan mengenai penyelenggaraan dan pembaikan sistem dan perkakas IT;
  • Membaikpulih sistem pengoperasian dan perisian dalam komputer;
  • Membuat pindahan dan pemasangan kepada pengguna;
  • Membuat semakan dan kemaskini pengurusan rekod bekalan computer dan pencetak;
  • Membuat semakan dan memastikan peralatan live streaming dan video conference berfungsi
CARA MEMOHON
  • Permohonan tidak perlu dicetak / dipos ke LHDNM.
  • Permohonan daripada orang awam dan pegawai LHDNM bertaraf kontrak harian hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL. https://career.hasil.gov.my/ atau sila ke pautan yang diberikan di bawah.
  • Permohonan daripada calon yang merupakan pegawai LHDNM bertaraf tetap dan kontrak bulanan yang hendaklah dibuat melalui sistem yang boleh dicapai melalui URL. https://spi.hasil.gov.my/
GAJI PERMULAAN & PENEMPATAN

Gaji Permulaan : RM1,734.00

Penempatan : Kuching, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Klang dan Sandakan.

TEMPOH IKLAN

TARIKH BUKA : 12 NOVEMBER 2020

TARIKH TUTUP : 26 NOVEMBER 2020


MAKLUMAT TEMU DUGA

Nama calon yang berjaya dipanggil menghadiri temu duga akan dimaklumkan di Portal Rasmi LHDNM (ruangan “Kerjaya”). Keputusan adalah muktamad.

Pemohon dinasihatkan sentiasa menyemak Portal Rasmi LHDNM untuk sebarang perkembangan terkini berhubung tawaran jawatan ini. Sekiranya memerlukan penjelasan lanjut, sila emelkan pertanyaan ke alamat: kerjaya@hasil.gov.my

Permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong