Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Perak Oktober 2020

Jawatan kosong terkini di Kerajaan Negeri Perak Oktober 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (Keutamaan diberikan kepada rakyat negeri Perak) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Kerajaan Negeri Perak sebagai :

1. Pegawai Perancang Bandar Dan Desa Gred J48
2. Pemandu Kenderaan Gred H11

Tarikh tutup permohonan pada 30 Oktober 2020
Lokasi penempatan : Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Perak Oktober 2020

CARA MEMOHON

Calon-calon yang berminat boleh mengemukakan Borang permohonan (sila klik nama jawatan di atas untuk borang dan iklan jawatan), beserta salinan Kad Pengenalan Pemohon, Kad Pengenalan Bapa, Sijil Kelahiran, Sijil-sijil berkaitan dengan jawatan, Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), Resume dan sekeping gambar berukuran passport ke alamat seperti di bawah.

Permohonan yang diterima selepas tarikh tutup iklan akan ditolak. Jika sekiranya calon-calon tidak menerima maklumbalas dalam tempoh ENAM (6) BULAN calon-calon dianggap adalah sebagai TIDAK BERJAYA.

Setiausaha Bahagian
Bahagian Pengurusa Sumber Manusia
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak
Aras 3, Bangunan Perak Darul Ridzuan
Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab
30000 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong