Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Guru Bahasa Gred DG41 November 2020

Jawatan kosong terkini The ISP Schools Association November 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan berkelayakan untuk mengisi jawatan seperti berikut:-

1. Guru Bahasa Gred DG41

Tarikh tutup permohonan pada 26 November 2020
Lokasi penempatan : Pulau Pinang
Sektor : Kerajaan/ Berkanun

Jawatan Kosong Guru Bahasa Gred DG41 November 2020

Deskripsi Jawatan

The ability to share your outstanding practice. The ability to clearly communicate and evidence your expert pedagogical and assessment practices. A creative and enthusiastic approach both in and out of the classroom. Excellent IT and interpersonal communication skills to work closely with students, colleagues and parents.

Tanggungjawab

The scope of teaching comprises of IB Diploma, IGCSE or IBPYP. Must have proven experience and a good track record in teaching English and the ability to share the teacher's past experience and his/her outstanding practice in the classroom environment. The ability to clearly communicate and evidence teacher expert pedagogical and assessment practices.

Kelayakan Akademik

- IJAZAH SARJANA MUDA (DEGREE) BAHASA INGGERIS DAN MATEMATIK (Kelayakan Minimum)

Cara Memohon

Individu yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan seperti yang di iklankan diatas, hendaklah membuat permohonan pada Laman Portal Kerjaya JobsMalaysia di alamat www.jobsmalaysia.gov.my. Bagi individu yang belum mendaftar di laman Portal JobsMalaysia hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat permohonan.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong