Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MPBentong Oktober 2020

Jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Bentong (MPBentong) Oktober 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia keutamaan diberikan kepada rakyat Negeri Pahang Darul Makmur untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini sebagai :

1. Pegawai Tadbir N41
2. Pengawai Perancang Bandar dan Desa J41
3. Arkitek LandskapJ41
4. Pegawai Kesihatan Persekitaran U41
5. Pembantu Tadbir (Kewangan) W19
6. Penghantar Notis,Gred N11
7. Pemandu Kenderaan N11

Tarikh tutup permohonan pada 08 Oktober 2020
Lokasi penempatan : MPBentong
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong MPBentong Oktober 2020

CARA-CARA MEMOHON

Semua permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan Jawatan Majlis Perbandaran Bentong yang boleh dimuat turun melalui laman Web Majlis Perbandaran Bentong di www.mpbentong.gov.my atau sila muat turun pada pautan link yang diberikan di bawah.

Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan (fotostat) sijil kelahiran, sijil persekolahan, salinan kad pengenalan yang telah disahkan oleh Pegawai kerajaan dari Kumpulan Pengurusan dan Profesional dan gambar pasport berukuran 5 x 4 sm. Borang permohonan yang tidak lengkap diisi akan ditolak.

Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab A Perenggan 18

Tarikh tutup permohonan pada 8 Oktober 2020.
Semua permohonan hendaklah di alamatkan kepada :

Yang Dipertua,
Majlis Perbandaran Bentong,
Jalan Ketari,
28700 Bentong,
PAHANG DARUL MAKMUR


Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong