Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di LPPKN [Tarikh Tutup 05 Mac 2019]

Jawatan kosong terkini di Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) Mac 2019. Permohonan adalah dipelawa kepada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) sebagai :

1. Pekerja Sambilan Harian (Awam)

TARIKH TUTUP PERMOHONAN 05 MAC 2019
LOKASI PENEMPATAN KERJA : Kuala Lumpur
SEKTOR PEKERJAAN : Kerajaan/ Berkanun

Jawatan Kosong Terkini di LPPKN Mac 2019


Industri
Pentadbiran Awam Dan Pertahanan; Aktiviti Keselamatan Sosial Wajib

Deskripsi Jawatan

i) Pekerja Sambilan Harian (PSH) selama 3 bulan dengan kadar upah RM100.00/sehari.

ii) Mengendalikan pengurusan keseluruhan fungsi-fungsi perakaunan dan kewangan LPPKN, meliputi melaksanakan analisis laporan kewangan serta fungsi perbendaharaan.

Tanggungjawab

i) Calon hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:

  • Ijazah Sarjana Muda Perakaunan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
  • Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia

 Kelayakan Akademik

- IJAZAH SARJANA MUDA (DEGREE) PERAKAUNAN DAN KEWANGAN
- IJAZAH SARJANA MUDA (DEGREE) ACCOUNTING AND BUSINESS
- IJAZAH SARJANA MUDA (DEGREE) PERAKAUNAN (Kelayakan Minimum)

Kemahiran

Accounting, Account Management

Cara Memohon

Permohonan hendaklah dibuat menerusi laman pekerjaan di Jobsmalaysia iaitu di https://www.jobsmalaysia.gov.my, atau sila klik pada pautan yang diberikan dibawah. Sila pastikan anda telah mendaftar di Jobsmalaysia sebelum membuat permohonan, individu yang belum mendaftar sila ke pautan daftar di link berikut : https://www.jobsmalaysia.gov.my/jobsmy/jobseeker/jsRegistration dan buat permohonan pada link yang diberikan dibawah. (Sila baca deskripsi kelayakan serta tugasan dan tekan butang Mohon Jawatan pada paparan berikut)

Permohonan jawatan secara online disini
Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong