Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Bintulu (BDA) - 25 Februari 2019

Jawatan kosong terkini di Lembaga Kemajuan Bintulu (BDA) Februari 2019. Warganegara Malaysia anak Sarawak yang berumur tidak kurang dari 18 tahun adalah dipelawa untuk memohon jawatan di Lembaga Kemajuan Bintulu (BDA) seperti berikut:

1. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N19
2. Pembantu Kesihatan Awam U19
3. Pemandu Kenderaan H11
4. Pembantu Awam H11

Tarikh Tutup Permohonan 25 Februari 2019
Lokasi : Sarawak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Bintulu (BDA) Februari 2019


CARA MEMOHON

Semua pemohon yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam skim perkhidmatan Sistem Saraan Malaysia termasuk mereka yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam Negeri adalah diwajibkan untuk mengemukakan permohonan secara online melalui e-Recruitment di https://erecruitment.sarawak.gov.my .

Untuk makluman lanjut mengenai kekosongan jawatan, anda boleh berhubungi 086-332011 (Bahagian Pengurusan Sumber Manusia dan Pentadbiran, Lembaga Kemajuan Bintulu).

Tarikh tutup permohonan adalah pada 25 Februari 2019.

Iklan jawatan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong