Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di MBPJ - 10 Julai 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) Julai 2016 | Jawatan kosong terkini di Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia ( keutamaan kepada Anak Negeri Selangor ) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) sebagai :

1. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN U29


SYARAT LANTIKAN :
(a) Diploma dalam bidang Kesihatan Persekitaran yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji permulaan ialah Gred U29: RM 1,797.00)

(b) memiliki kepujian ( sekurang-kurangnya Gred C ) dalam subjek Bahasa Malaysia / Bahasa Melayu ( termasuk Ujian Lisan ) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia / Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

Tarikh tutup permohonan 10 Julai 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Terkini di MBPJ

Iklan jawatan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong