Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Jabatan Premier Sarawak 2024

Jawatan kosong terkini di Jabatan Premier Sarawak 2024. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia (Keutamaan diberikan kepada anak kelahiran Negeri Sarawak) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Unit Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, Jabatan Premier Sarawak sebagaimana berikut.

1. Pegawai Tadbir N41
2. Penolong Pegawai Tadbir N29
3. Setiausaha Pejabat N29

Tarikh tutup permohonan 12 Mei 2024 (Ahad).
Lokasi penempatan : Sarawak
Sektor : Badan Berkanun

Jawatan Kosong Jabatan Premier Sarawak Mei 2024

Cara Memohon

Semua permohonan hendaklah dikemukakan secara atas talian (online) melalui laman web https://erecruitment.sarawak.gov.my (sila kepautan yang diberikan di bawah) dan pemohon juga diwajibkan untuk memuat naik salinan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan salinan Ijazah/Diploma/STPM/STAM/Sijil Matrikulasi KPM (yang mana berkaitan).

Nota

1. Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing dan dimuat naik di dalam sistem e-recruitment.
2. Semua calon yang memiliki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan/ atau Unified Examination Certificate (UEC) hanya diperlukan lulus Bahasa Melayu di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada lantikan pertama ke Perkhidmatan Awam Negeri Sarawak.
3. Pemohon yang tidak memuat naik sijil yang berkaitan di dalam sistem e-recruitment akan diaggap sebagai pemohon yang tidak lengkap dan ditolak.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 12 Mei 2024.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

1 comment

  1. Kerja Kosong Kilang Snack Oriental Malaysia Super Ring
    -Gaji RM2400-3300
    -Lelaki dan perempuan
    -Ada atau tiada pengalaman
    -Seragam dan training diberikan
    -Elaun shift RM180
    -Elaun perubatan RM190
    -Tempat tinggal disediakan secara percuma
    -Kerja duduk dan berdiri
    alamat detail tuk mohon sila hub kontak kat bawah👇👇
    https://t.me/Harithdanall
Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong