Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Tourism Malaysia 2023

Jawatan kosong terkini di Lembaga Penggalakan Pelancongan Malaysia atau Tourism Malaysia 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur 18 tahun dan ke atas pada tarikh iklan ditutup bagi mengisi kekosongan jawatan bertaraf TETAP di Tourism Malaysia sebagaimana berikut.

1. Pembantu Setiausaha Pejabat N19

Tarikh tutup permohonan 29 Ogos 2023 (Selasa).
Lokasi penempatan : Ibu Pejabat, Putrajaya.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Tourism Malaysia Ogos 2023

Arahan dan Cara Memohon

a) Permohonan adalah secara dalam talian melalui HR System Management (sila kepautan yang diberikan di bawah).

(b) Gambar yang dimuat naik hendaklah menggunakan gambar berukuran pasport terkini. Selain dari gambar pasport tidak dibenarkan.

(c) Bagi pemohon yang sedang berkhidmat dengan jabatan / agensi Kerajaan perlu menghantar permohonan melalui ketua jabatan masing-masing mengikut Perintah Am, Bab ‘A’ serta mengemukakan salinan terkini Rekod Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi Tahunan (LNPT) bagi tempoh tiga (3) tahun.

(d) Bagi pemegang Diploma daripada Institut Pengajian Tinggi Swasta / Luar Negara, perlu mengemukakan sesalinan pengiktirafan dari Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA). Pemohon boleh melayari laman web https://www2.mqa.gov.my/esisraf/

(e) Tarikh tutup permohonan ialah pada 29 Ogos 2023 (Selasa).

Catatan Am

(a) Calon yang berjaya melepasi tapisan kelayakan akan dimaklumkan secara rasmi melalui surat untuk panggilan sesi temu duga.

(c) Sekiranya pemohon tidak menerima sebarang maklum balas dalam tempoh tiga (3) hingga enam (6) bulan selepas daripada tarikh iklan ditutup, permohonan tuan/puan adalah dianggap tidak berjaya.

(d) Sebarang pertanyaan boleh menghubungi pegawai berikut:

(i) Puan Adibah Mohd Basri - 03-8891 8962
(ii) Cik Siti Salwah Othman - 03-8891 8908
(iii) Puan Nor’Azila Roselan - 03-8891 8963

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

Permohonan jawatan secara online disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong