Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PERKESO November 2023

Jawatan kosong terkini di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berekelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf Tetap/ Kontrak di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) sebagaimana berikut.

Bil. Jawatan dan Gred Penempatan Tarikh Tutup Permohonan
1. Pegawai Kerani Sambilan Gred 14 Kuala Lumpur 15 Nov 2023 Klik Disini

Tarikh tutup permohonan 15 November 2023 (Rabu).
Lokasi penempatan : Kuala Lumpur.
Sektor : Berkanun

Jawatan Kosong PERKESO November 2023

1. Pegawai Kerani Sambilan Gred 14

Kelayakan dan syarat lantikan
  • Lulus Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan; dan
  • Kepujian Bahasa Malaysia (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan
  • Bagi calon calon yang menduduki dan memiliki Sijil SPM mengikut sistem terbuka (tahun 1999 hingga sekarang) syarat "Lulus SPM" ialah;-
- Lulus enam mata pelajaran termasuk Bahasa Malaysia, dengan dua daripada mata pelajaran adalah di peringkat Kepujian dan selebihnya peringkat Lulus dalam satu peperiksaan; atau
- Lulus enam mata pelajaran termasuk Bahasa Malaysia, dengan dua daripada mata pelajaran adalah di peringkat Kepujian dan selebihnya peringkat Lulus yang dikumpulkan dalam dua peperiksaan dalam tempoh tiga tahun berturut turut; dan
  • memenuhi syarat Kepujian Bahasa Malaysia
  • Berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan tidak melebihi 30 tahun pada tarikh tutup iklan
  • Calon yang mempunyai kemahiran dalam bidang grafik atau mahir penggunaan adobe illustration, videografi, microsoft dan sistem digalakkan untuk memohon.
  • Mempunyai kemahiran komunikasi yang baik
Cara Memohon

Permohonan hendaklah dibuat secara online menerusi di laman Portal Pekerjaan Negara, MYFutureJobs, sila klik pada pautan yang diberikan di atas untuk iklan jawatan dan permohonan. Pastikan anda mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat sebarang permohonan.

Tarikh tutup permohonan jawatan adalah pada 15 November 2023.
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong