Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Telekom Malaysia (TM) Protege RTW 2023

Jawatan kosong terkini di Telekom Malaysia (TM) 2023. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak lebih 30 tahun pada tarikh tutup permohonan serta berkelayakan untuk memohon jawatan di Telekom Malaysia sebagai :

TM / GITN PROTEGE RTW (READY-TO-WORK)

Tarikh tutup permohonan 31 Disember 2022.
Lokasi penempatan : W.P Kuala Lumpur/ Pelbagai Negeri
Sektor : Swasta/ Berkanun

Jawatan Kosong Telekom Malaysia (TM) 2023



Objective :

1. This programme aims to equip Malaysian graduates with the necessary skills and experience to thrive in the corporate world. The 8-month programme blends intensive soft skills classroom training and on-the-job training opportunities, offering practical skills and real-life experience to a build strong foundation for a successful future.

2. To provide the graduate with relevant knowledge, skills, exposure and tools to increase their value for employability to the market.

3. This programme is an 8-month programme for young talents to level-up. The programme includes a blend of intensive soft skills classroom training and on-the-job training to offer practical skills and real-life experience to a build strong foundation for a successful future and a bright future.

Criteria:
  • Malaysia citizenship
  • Graduated Degree Holder
  • Age 30 years old and below
  • CGPA: 3.0 & above
Benefits:
  • Allowance - RM2,000.00/month
  • Insurance Coverage in-patient and outpatient
  • Good working environment
  • Opportunity to learn and develop new skills
Programme Structure:
  • 1 Month of Soft skill training at MMU (Online Learning)
  • 7 Months of On-the-Job Training at TM (Nationwide location)
Cara Memohon

Individu yang berminat serta berkelayakan hendaklah membuat permohonan jawatan secara online di laman Career TM, sila ke pautan yang diberikan di bawah.

Tarikh tutup permohonan pada 31 Disember 2022 (Sabtu).

Permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong