Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong UTeM (Bukan Warganegara) 2023

HEBAHAN IKLAN JAWATAN KOSONG PROGRAM HEAD HUNTING INDONESIA KEPADA CALON BUKAN WARGANEGARA DI MEDIA SOSIAL UTeM BAGI LANTIKAN KE SKIM PENSYARAH UNIVERSITI DI UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA

Selaras dengan keperluan semasa Universiti dalam meningkatkan bilangan staf berkelayakan PhD khususnya dalam kalangan bukan warganegara, pihak Universiti akan mengadakan Program Head Hunting yang dijangka akan dibuat di Indonesia dan Malaysia pada Januari-Februari 2023 bagi mencari dan menarik bakat terbaik dan berkepakaran untuk dilantik di UTeM.

Sehubungan dengan itu, UTeM mempelawa calon bukan warganegara dari pelbagai negara yang berminat dan berkelayakan untuk memohon jawatan sepertimana yang dinyatakan dalam iklan. Tarikh tutup permohonan adalah pada 15 Januari 2023.

Jawatan Kosong UTeM (Bukan Warganegara) 2023
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong