Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MD Machang Disember 2022

Jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Machang (MD Machang) disember 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Machang (MD Machang) sepertimana berikut.

1. Penolong Pegawai Penguatkuasa KP29
2. Penolong Pegawai Tadbir N29
3. Pembantu Operasi N11

Tarikh tutup permohonan 18 Disember 2022.
Lokasi penempatan : MD Machang, Kelantan.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong MD Machang Disember 2022

CARA MEMOHON

i. Semua permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan MDM. 1 berharga RM3.00 setiap satu. Borang Permohonan boleh didapati di kaunter MDM bermula 04HB DISEMBER 2022 (AHAD).

ii. Setiap permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar berukuran Pasport, salinan kad pengenalan, salinan Sijil Kelahiran, Ijazah, Diploma dan Sijil-sijil Persekolahan atau Dokumen/ testimonial yang berkaitan yang telah disahkan oleh Pegawai Kumpulan A. Borang permohonan hendaklah ditulis nama jawatan di sebelah atas kiri.
iii. Borang permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar ke alamat berikut :

Yang Dipertua,
Majlis Daerah Machang,
Jalan Tok Kemuning,
18500 Machang, Kelantan.

iv. Permohonan yang tidak lengkap dan tidak memenuhi syarat tidak akan dilayan.
v. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temuduga
vi. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup dianggap permohonan tidak berjaya.

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong