Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MAINS April 2024

Jawatan kosong terkini di Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (MAINS) 2024. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (MAINS) sebagaimana berikut.

1. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat FA29
2. Pembantu Tadbir N19

Tarikh tutup permohonan 25 April 2024 (Khamis).
Lokasi penempatan : MAINS Negeri Sembilan.
Sektor : Badan Berkanun

Jawatan Kosong MAINS April 2024

Cara Membuat Permohonan

Calon-calon yang berminat serta berkalayakan hendaklah membuat permohonan jawatan secara online di eJawatan MAINS (sila kepautan yang diberikan di bawah).

Tarikh tutup permohonan adalah pada 25 April 2024 (Khamis).

Peringatan Penting

1. Pemohon perlu berdaftar sebagai pemohon di dalam portal sekiranya anda ingin memohon jawatan kekosongan yang terpapar.

2. Sekiranya anda merupakan pemohon yang telah berdaftar, sila Log Masuk ke dalam sistem.

3. Pendaftaran sebagai pemohon berdaftar hanya perlu dilakukan sekali sahaja. Manakala permohonan perlu dilakukan mengikut kekosongan yang ditawarkan menggunakan akaun pemohon berdaftar.

4. Segala permohonan adalah SULIT dan hanya calon yang disenaraipendek sahaja akan dihubungi. Permohonan tuan/puan adalah dikira TIDAK BERJAYA sekiranya tidak menerima sebarang maklumbalas daripada MAINS selepas 1 Tahun dari tarikh iklan ditutup.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong