Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong JANM September 2022

Jawatan kosong terkini di Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM) september 2022. Adalah dimaklumkan Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia ingin menjemput mana-mana individu yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Personel SHORT-TERM EMPLOYMENT PROGRAM (MySTEP) bagi jawatan berikut:

1. Eksekutif Perkhidmatan
2. Penolong Eksekutif Perkhidmatan
3. Penolong Eksekutif Teknologi Maklumat

Tarikh tutup permohonan 30 september 2022.
Lokasi penempatan : JANM, Putrajaya
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong JANM September 2022

Sehubungan dengan itu, individu yang berminat, boleh mengemukakan Borang JANM (K) 1/2008 (sila muat turun di bawah) berserta resume terkini dan dokumen sokongan melalui e-mel kepada admin.bptm@anm.gov.my selewat-lewatnya pada 30 September 2022 (September). Hanya calon yang disenarai pendek akan dijemput hadir ke sesi temuduga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan/panggilan selepas dari tarikh tutup adalah dianggap tidak berjaya.

Muat turun iklan dan borang permohonan disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong