Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong MARDI 2022

Jawatan kosong terkini di Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI) Jun 2022. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI) sebagaimana berikut.

Bil Nama Jawatan Lokasi Penempatan Taraf Jawatan
1. Pembantu Tadbir (P/O) N19 Semenanjung Malaysia Tetap/Kontrak
2. Penjaga Jentera Elektrik J19 Pulau Pinang Tetap/Kontrak
3. Pembantu Kemahiran H19 Selangor & Pahang Tetap/Kontrak
4. Pembantu Operasi N11 Selangor & Terengganu Tetap/Kontrak
5. Pembantu Awam H11 Semenanjung & Sarawak Tetap/Kontrak
6. Pemandu Kenderaan H11 Seluruh Malaysia Tetap/Kontrak
7. Operator Loji H11 Selangor Tetap/Kontrak

Tarikh tutup permohonan pada 03 Julai 2022
Lokasi penempatan : Pelbagai Negeri
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong MARDI Jun Julai 2022

CARA MEMOHON:

i) Semua permohonan hendaklah dibuat secara atas talian melalui Sistem Permohonan Jawatan MARDI (e-jawatan) sepenuhnya dengan melayari pada pautan yang diberikan di bawah.

a. Mendaftar di Sistem Permohonan Jawatan MARDI (e-jawatan)

b. Memohon jawatan yang berkaitan

ii) Semua permohonan hendaklah diisi dengan lengkap disertakan salinan dokumen yang diperlukan berserta dengan gambar formal terkini dan berukuran passport (Gambar swafoto/selfie tidak dibenarkan). Permohonan yang tidak lengkap tidak akan diproses.

iii) Permohonan yang lewat diterima dan tidak mematuhi syarat yang ditetapkan tidak akan dipertimbangkan. Manakala, calon yang berkelayakan sahaja yang akan dipanggil untuk ditemuduga.

iv) Hanya calon yang layak selepas sesi tapisan sahaja yang akan dipanggil untuk temuduga dan permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas enam (6) bulan dari tarikh tutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong