Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PUSAKA ― Tarikh Tutup 6 September 2021

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) September 2021. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (Keutamaan diberi kepada calon yang berada di Bahagian Sibu, Tg. Manis, dan Mukah) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) sebagai:

1. PEMBANTU AKAUNTAN GRED W19

Tarikh tutup permohonan pada 06 September 2021.
Lokasi penempatan : Sarawak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong PUSAKA ― Tarikh Tutup 6 September 2021

Cara Memohon

Calon yang berminat dan memenuhi syarat yang ditetapkan hendaklah memohon secara dalam talian melalui melalui sistem erecruitment.sarawak.gov.my.

Permohonan yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

Hanya permohonan yang lengkap serta mengikut peraturan yang telah ditetapkan akan disenarai pendek dan pemohon yang dipilih untuk sesi temuduga sahaja akan dihubungi. Sekiranya pemohon-pemohon tidak dihubungi dalam masa tiga (3) bulan dari tarikh iklan ini ditutup, maka anggaplah permohonan tersebut tidak berjaya.

Tarikh Tutup permohonan: 6 September 2021

Iklan dan syarat kelayakan disini

Permohonan jawatan secara online disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong