Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia (MPM) Oktober 2020

Jawatan kosong terkini di Majlis Perubatan Malaysia (MPM) Oktober 2020. Permohonan daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan / sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam Persekutuan / Perkhidmatan Awam Negeri / Badan Berkanun / Pihak Berkuasa Tempatan adalah dipelawa untuk mengisi jawatan di Majlis Perubatan Malaysia (MPM) secara TETAP seperti berikut:

1. PEGAWAI TADBIR N41

Tarikh tutup permohonan pada 21 Oktober 2020
Lokasi penempatan : MPM Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia (MPM) Oktober 2020

CARA MEMOHON

1. Permohonan hendaklah dibuat menggunakan borang permohonan yang boleh dimuat turun pada pautan (link) yang diberikan di bawah.

2. Setiap borang permohonan hendaklah disertakan sekeping gambar berukuran passport,salinan sijil-sijil dan dokumen yang telah disahkan seperti berikut:

i) Kad Pengenalan dan Surat Beranak;

ii) Ijazah beserta Transkrip Surat Akuan pengiktirafan Ijazah/Diploma/sijil daripada Agensi Kelayakan Malaysia (MQA) atau JPA;

ii) Surat berhenti sekolah;

iii) Sijil-sijil seperti PMR, SPM, STPM; dan

iv) Sijil-sijil lain yang berkaitan.

3. Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab A Perenggan 18.

4. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat dan ditulis NAMA JAWATAN YANG DIPOHON di sebelah atas kiri sampul surat dengan HURUF BESAR dan hendaklah dikemukakan kepada:

Ketua Pegawai Eksekutif
Majlis Perubatan Malaysia,
Blok B, Aras Bawah, Jalan Cenderasari,
50590 Kuala Lumpur.


5. Borang permohonan yang tidak lengkap / tidak memenuhi syarat tidak akan dipertimbangkan

6. Tarikh tutup permohonan adalah pada 21 OKTOBER 2020.

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong