Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PKNS Februari 2020

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) ambilan Februari 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia dan keutamaan diberikan kepada rakyat negeri Selangor berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup permohonan adalah dipelawa memohon kekosongan jawatan di PKNS sebagai :

1. PEREKA HIASAN DALAMAN GRED J41
2. PEGAWAI TADBIR GRED N41

Tarikh tutup permohonan 05 Februari 2020
Lokasi penempatan : PKNS, Shah Alam, Selangor.
Sektor : Kerajaan / Berkanun

Jawatan Kosong PKNS Januari Februari 2020

CARA MEMOHON

i. Borang permohonan boleh didapati di Bahagian Sumber Manusia atau dengan memuat turun borang dari laman web http://www.pkns.gov.my (sila muat turun pada pautan link yang diberikan di bawah) berserta syarat-syarat dan maklumat jawatan. Borang yang lengkap diisi dan berserta salinan sijil-sijil yang lengkap hendaklah dihantar kepada:-

Pengurus Besar Pentadbiran & Sumber Manusia
Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS)
Bangunan Ibu Pejabat PKNS, Blok B, Tingkat 4,
No. 2, Jalan Indah 14/8,
Seksyen 14,
40000 Shah Alam, Selangor.


Email : bsm@pkns.gov.my
Telefon : 03 - 5525 0300

ii. Permohonan daripada anggota yang sedang berkhidmat di Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor mestilah dibuat melalui Ketua Bahagian masing-masing.

iii. Pemohon daripada Pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan mestilah dibuat melalui Ketua Jabatan mengikut peraturan di bawah Peraturan 17 Peraturan-peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan) 2005 dan pastikan Kenyataan Perkhidmatan yang lengkap dan kemas kini serta Laporan Penilaian Prestasi terkini disertakan bersama dalam permohonan tersebut. Permohonan yang dikemukakan tidak melalui Ketua Jabatan tidak akan dipertimbangkan.

Tarikh tutup permohonan adalah 5 Februari 2020

Muat turun iklan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong