Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Jabatan Tenaga Kerja Terengganu Januari 2020

Jawatan kosong terkini di Jabatan Tenaga Kerja Negeri Terengganu Januari 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Jabatan Tenaga Kerja Negeri Terengganu sebagai :

1. PEKERJA SAMBILAN HARIAN (AWAM)

Tarikh tutup permohonan pada 20 Januari 2020
Lokasi penempatan : JTKNT, Kuala Terengganu
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Jabatan Tenaga Kerja Terengganu Januari 2020

Deskripsi Jawatan

Kekosongan ini terbuka kepada calon-calon yang berdaftar menggunakan alamat pendaftaran Negeri Terengganu sahaja. Mempunyai penggangkutan sendiri serta memiliki Lesen Memandu yang sah akan diutamakan.

Tugasan :

Membantu kerja-kerja pentadbiran pejabat dan membantu pegawai-pegawai JobsMalaysia dalam menjayakan program dan aktiviti jabatan

Cara Memohon

Individu yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan seperti di atas, hendaklah membuat permohonan pada Laman Portal Kerjaya JobsMalaysia di www.jobsmalaysia.gov.my. Bagi individu yang belum mendaftar di laman Portal JobsMalaysia hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat permohonan.

*Perhatian

SILA RUJUK BAKUL MASUK ANDA PADA 09.01.2020 UNTUK STATUS PERMOHONAN ANDA BERJAYA/TIDAK BERJAYA (PADA LAMAN JOBSMALAYSIA)

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong