Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Pegawai Penguatkuasa Gred KP41 - Tarikh Tutup 11 Disember 2019

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kementerian Dalam Negeri (KDN) Disember 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Dalam Negeri (KDN) sebagai :

1. PEGAWAI PENGUATKUASA GRED KP41

Tarikh tutup permohonan 11 Disember 2019
Lokasi : KDN Putrajaya
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Pegawai Penguatkuasa Gred KP41 Kementerian Dalam Negeri (KDN) Disember 2019


Cara Memohon

Individu yang berminat serta berkelayakan hendaklah membuat permohonan jawatan secara 'online' pada laman rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awan Malaysia (SPA) di http://www.spa.gov.my ATAU sila klik pada link permohonan secara online di bawah.

Calon-calon yang telah mendaftar permohonan bagi jawatan di atas tidak perlu mendaftar semula. Namun demikian, sila pastikan pendaftaran permohonan masih dalam tempoh sah laku iaitu dalam tempoh setahun daripada tarikh mendaftar.

Tarikh tutup bagi jawatan adalah pada 11 Disember 2019 (Rabu) jam 11.59 malam.

Diskripsi tugasan disini

Permohonan dan semakan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong