Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Pihak Berkuasa Penerbangan Awam Malaysia (CAAM) September 2019

Jawatan kosong terkini September 2019 di Pihak Berkuasa Penerbangan Awam Malaysia (CAAM). Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Pihak Berkuasa Penerbangan Awam Malaysia (CAAM) sebagai :-

1. Akauntan Gred WA41
2. Penolong Pegawai Tadbir Gred N29
3. Pembantu Khas/ Setiausaha/ Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19/N29

Tarikh Tutup Permohonan Pada 09 September 2019
Lokasi : Putrajaya
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Pihak Berkuasa Penerbangan Awam Malaysia (CAAM) September 2019


SYARAT- SYARAT PERMOHONAN

Pendaftaran permohonan jawatan adalah sepanjang masa dan calon-calon adalah dipelawa memohon  dengan menghantarkan borang pendaftaran dan resume beserta dengan sijil kelayakan / akademik ke HR@caam.gov.my. Permohonan hendaklah dihantar sebelum atau pada 09 September 2019 (Isnin) jam 11.59 malam.

Urusan pengambilan adalah tertakluk kepada kekosongan jawatan dan hanya calon yang berjaya melepasi tapisan sahaja akan dipanggil untuk urusan temuduga berikutnya.

Muat turun iklan dan borang permohonan jawatan disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong