Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) – Tarikh Tutup 25 Jun 2019

Jawatan kosong kerajaan terkini di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) Jun 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) sebagai :

Jawatan Kosong Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM)

1. PEGAWAI OPTOMETRI U41
2. PEGAWAI FARMASI UF41
3. AKAUNTAN WA41
4. PEGAWAI FARMASI PROVISIONAL UF41
5. PEMBANTU AWAM H11
6. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29
7. PENOLONG AKAUNTAN W29
8. JURUPULIH PERUBATAN (ANGGOTA) U29
9. PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN U29
10. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT FA29 (APLIKASI)
11. PENGAWAL KESELAMATAN KP11

TARIKH TUTUP PERMOHONAN 25 JUN 2019
LOKASI : PPUM KUALA LUMPUR
SEKTOR : KERAJAAN

Jawatan Kosong Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) Jun 2019


About University Malaya Medical Centre (UMMC)

University of Malaya Medical Centre (UMMC) formerly known as University Hospital is a government-funded medical institution located in Pantai Dalam, southwest corner of Kuala Lumpur, the dynamic and bustling capital city of Malaysia. It was established by Statute in September 1962 and is part of University of Malaya. Source Wikipedia

CARA MEMOHON

Calon yang memenuhi kreterian dan berkelayakan hendaklah membuat permohonan secara atas talian (online) di Laman Permohonan Jawatan PPUM di http://spj.ummc.edu.my/ atau sila klik pada pautan yang telah diberikan di bawah.

Perhatian : Iklan ini telah disiarkan pada 11 Jun 2019 dimana tarikh mula permohonan akan dibuka pada 11 Jun 2019 dan tarikh tutup adalah pada 25 Jun 2019. Sebarang permohonan tidak akan dibenarkan selepas tarikh tutup. Sila log masuk terlebih dahulu untuk membolehkan anda membuat permohonan.

Permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong