Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Yayasan Sarawak Disember 2022

Jawatan kosong terkini di Yayasan Sarawak 2022. Yayasan Sarawak mempelawa permohonan daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut:

1. Penolong Pegawai Tadbir N29
2. Penolong Akauntan W29
3. Pembantu Tadbir (P/O) N19
4. Pegawai Khidmat Pelanggan N19
5. Pembantu Setiausaha Pejabat N19
6. Pembantu Operasi N11
7. Pembantu Awam H11

Tarikh tutup permohonan 15 Disember 2022.
Lokasi penempatan : Yayasan Sarawak, Kuching.
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Yayasan Sarawak Disember 2022

CARA MEMOHON

1. Semua pemohon yang memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan adalah diwajibkan untuk mengemukakan permohonan secara online melalui Laman Web Yayasan Sarawak bermula 10 Disember 2022. (Sila kepautan yang diberikan di bawah)

2. Tarikh tutup permohonan adalah pada hari Khamis, 15 Disember 2022.

3. Sila klik 'APPLY NOW' berdasarkan jawatan yang ingin dipohon.

4. Dengan mengemukakan permohonan, anda telah bersetuju dan memberi kebenaran kepada Yayasan Sarawak untuk memproses data peribadi anda selaras dengan Personal Data Protection Act 2010 (PDPA).

5. Permohonan yang tidak lengkap atau lewat diterima akan ditolak. Hanya calon yang disenarai pendek sahaja akan dihubungi untuk ditemuduga. Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklumbalas daripada Yayasan Sarawak selepas 3 (tiga) bulan daripada tarikh tutup iklan, permohonan dianggap tidak berjaya.

Iklan, syarat kelayakan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong