Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong KADA Oktober 2020

Jawatan kosong terkini di Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA) Oktober 2020. Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA) sebuah Badan Berkanun di bawah Kementerian Pertanian Dan Industri Makanan mempelawa Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan ditutup serta berkelayakan dan bermotivasi tinggi untuk mengisi jawatan-jawatan berikut:-

1. Pegawai Pertanian G41
2. Jurutera J41
3. penolong Jurutera JA29
4. Penolong Pegawai Pertanian G29
5. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N19

Tarikh tutup permohonan 28 Oktober 2020
Lokasi penempatan : KADA Kota Bharu
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong KADA Oktober 2020

CARA MEMOHON

Individu yang berkelayakan hendaklah membuat permohonan jawatan melalui eJawatan KADA secara 'online' sepertimana pautan yang diberikan di bawah.

PANGGILAN TEMUDUGA

i) Hanya calon-calon yang layak selepas asas penapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga;

ii) Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas enam (6) bulan daripadatarikhiklan ini hendaklah menganggap yang permohonannya tidak berjaya.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

Post a Comment

Sila tinggalkan komen atau sebarang pertanyaan anda disini, mesej yang berunsur spam adalah tidak dibenarkan sama sekali.
© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong