Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) Februari 2020

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandaran Manjung (MPM) ambilan februari 2020. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia dan keutamaan kepada rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan yang berkelayakan bagi mengisi jawatan kosong di Majlis Perbandaran Manjung sebagai :

1. PEGAWAI PENILAIAN W41
2. PENOLONG PEGAWAI PENILAIAN W29
3. PENOLONG JURUTERA JA29
4. PEMBANTUKESIHATAN AWAM U19

Tarikh tutup permohonan pada 14 Februari 2020
Lokasi penempatan : Manjung Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) Februari 2020

CARA MEMOHON

Permohonan hendaklah dibuat secara Online melalui laman Aplikasi Portal Perak Digital di alamat https://digital.perak.my atau sila klik pada pautan link yang diberikan di bawah.

CATATAN AM

(a) Pihak Majlis berhak menentukan asas-asas tapisan dalam menyenarai pendek calon-calon yang layak dipanggil untuk sesi ujian / temuduga.

(b) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 12 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Segala perbelanjaan kerana menghadiri ujian / temuduga adalah ditanggung oleh calon-calon sendiri.

(c) Permohonan daripada pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat di agensi kerajaan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan dengan mengemukakan dokumen berikut semasa dipanggil untuk sesi ujian / temuduga:

(i) Satu salinan Ringkasan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini

(ii) Laporan Nilaian Prestasi Tahunan terkini

(iii) Surat Perakuan Ketua Jabatan sama ada beliau menyokong / tidak menyokong permohonan jawatan tersebut.


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong