Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Sabah Februari 2020

Jawatan kosong terkini di Kerajaan Negeri Sabah februari 2020. Pemohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berasal dari Sabah yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Kerajaan Negeri Sabah seperti berikut :-

1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT FA29
2. JURUTEKNIK KOMPUTER FT19

Tarikh tutup permohonan pada 19 Februari 2020
Lokasi penempatan : Kerajaan Sabah
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Sabah Februari 2020

CARA MEMOHON

1. Pemohonan hendaklah dibuat secara ONLINE SAHAJA dengan melayari laman web Suruhanjayan Perkhidmatan Awam Negeri Sabah di alamat https://jawatan.sabah.gov.my/ atau sila ke pautan link yang diberikan di bawah. Kemudahan untuk memohon secara online ini ada disediakan secara percuma di pejabat :

Urus Setia
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Sabah,
Tingkat 3, Blok B, Wisma MUIS,
88811 KOTA KINABALU. 

2. Hanya calon - calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga. 

3. Salinan Sijil - Sijil Asal (sijil lahir / kad pengenalan pemohon / kad pengenalan kedua ibubapa [sijil mati jika berkaitan] / sijil-sijil akademik dan dokumen - dokumen lain yang berkaitan dan disyaratkan dalam iklan ini HANYA perlu dibawa apabila anda Berjaya dipanggil untuk ditemuduga kelak. 

4. Permohonan yang diterima daripada calon - calon yang TIDAK MEMENUHI kelayakan yang disyaratkan dalam iklan ini tidak akan dipertimbangkan. 

5. Pemohon - pemohon yang tidak mendapat sebarang jawapan selepas EMPAT (04) BULAN dari tarikh tutup iklan, hendaklah menganggap pemohonan mereka sebagai tidak berjaya.


**Perhatian : Untuk melihat butiran jawatan yang diiklankan sila klik Iklan Jawatan Kosong pada bar menu laman SPANS pada link di atas.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong