Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong PKPP - Tarikh Tutup 17 September 2019

Jawatan kosong kerajaan terkini di Perbadanan Kemajuan Pertanian Negeri Pahang (PKPP) September 2019. Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi jawatan kosong seperti berikut dan keutamaan adalah diberikan kepada Rakyat Negeri Pahang Darul Makmur :-

Jawatan Kosong PKPP September 2019

1. PEGAWAI TADBIR GRED N41
2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29
3. PEMBANTU TADBIR N19
4. PEMANDU KENDERAAN H11

Tarikh Tutup Permohonan Pada 17 September 2019
Lokasi Penempatan : PKPP Pahang
Sektor : Kerajaan/ Berkanun

Jawatan Kosong PKPP September 2019


CARA MEMOHON

(i) Permohonan hendaklah menggunakan Borang PKPP 1 yang boleh diperoleh melalui Laman Sesawang : www.pkpp.gov.my atau datang sendiri ke Bahagian Pentadbiran dan Sumber Manusia PKPP di Ibu Pejabat PKPP Negeri Pahang, Jalan Gambut, Kuantan. atau sila muat turun pada link yang diberikan di bawah.

(ii) Borang permohonan hendaklah lengkap diisi dengan terang.

(iii) Semua borang permohonan hendaklah disertakan dengan gambar berukuran pasport, salinan surat beranak, kad pengenalan, sijil-sijil keputusan peperiksaan dan tamat persekolahan yang telah disahkan daripada salinan asal.

(iv) Permohonan daripada pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan, Badan Berkanun dan Kuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan mengikut Perintah Am Bab ‘A’ 21.

(v) Semua permohonan hendaklah dialamatkan seperti berikut:-

Ketua Pegawai Eksekutif
Perbadanan Kemajuan Pertanian Negeri Pahang
Jalan Gambut
25990 KUANTAN.


(vi) Permohonan yang lewat dan tidak lengkap tidak akan diterima untuk pertimbangan.

CATATAN AM
  • Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temu duga.
  • Sebarang tuntutan perbelanjaan adalah tanggungjawab pemohon sendiri.
  • Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.
  • Syarat-syarat dalam iklan ini tertakluk juga kepada pekeliling-pekeliling perkhidmatan yang diguna pakai selepas daripada tarikh ini.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong