Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) – Tarikh Tutup 21 Jun 2019

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Lada Malaysia (MPB) Jun 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Lada Malaysia (MPB) sebagai :

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) - 12 Kekosongan

1. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI E29 (1 KEKOSONGAN)
2. PEMBANTU AWAM H11 (11 KEKOSONGAN)

TARIKH TUTUP PERMOHONAN 21 JUN 2019
LOKASI : SARAWAK
SEKTOR : KERAJAAN/ BADAN BERKANUN

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) Jun 2019


LEMBAGA LADA MALAYSIA

Lembaga Lada Malaysia (MPB) adalah sebuah Badan Berkanun Persekutuan di bawah Kementerian Industri Utama Malaysia dan ditubuhkan dibawah Akta Lembaga Lada Malaysia 2006 pada 1 Januari 2007.

Ibu pejabat MPB terletak di Kuching, Sarawak, mempunyai dua buah Pejabat Wilayah iaitu di Johor Bahru dan Kota Kinabalu manakala sembilan buah Pejabat Cawangan terletak di Sarawak.MPB berperanan dalam pembangunan industri lada dari aspek penyelidikan, meningkatkan pengeluaran dan pengembangan lada.

CARA MEMOHON

Calon yang memenuhi kreterian dan berkelayakan hendaklah membuat permohonan secara atas talian (online) di Sistem Permohonan Jawatan di http://ejawatan.mpb.gov.my atau sila klik pada pautan yang telah diberikan di bawah.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong