Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Universiti Islam Malaysia (UIM) - 26 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Universiti Islam Malaysia (UIM) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Islam Malaysia (UIM) sebagai :

1. PENOLONG PROFESOR UA5 (UNDANG - UNDANG / SHARIAH) 

2. PENOLONG PROFESOR UA5 (SEJARAH DAN WARISAN)

3. PEGAWAI KAUNSELOR UP5

4. JURUTEKNIK KANAN UJ115. JURUTEKNIK KOMPUTER UJ13 


Tarikh tutup permohonan 31 Mei - 26 Jun 2016 
Lokasi : Selangor
Sektor : Berkanun / Swasta

Jawatan Kosong Universiti Islam Malaysia (UIM)

LATAR BELAKANG 
Universiti Islam Malaysia ialah universiti pasca siswazah yang pertama ditubuhkan di Malaysia. Universiti ini terletak di Cyberjaya. Kampus Universiti Islam Malaysia (UIM) meliputi kawasan seluas 100 ekar.

Universiti Islam Malaysia (UIM) merupakan satu keperluan masa hadapan bagi institusi pengajian tinggi yang menumpukan kepada ilmu pengetahuan serta kemahiran hidup dalam masyarakat untuk menyambung semula sumbangan yang dilakukan oleh warga Kolej Islam Malaya (KIM) terhadap masyarakat dan industri. UIM menyediakan platform untuk meletakkan pengalaman kerja melalui perspektif akademik secara formal di bawah bimbingan tenaga pengajar yang profesional.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong